Tuesday, October 25, 2011

International OSS Creative Multimedia Development Competition 2011


Bomoh hebat!!!!

Alkisahnya seorang bomoh yang sangat3 hebat mengalahkan bomoh dalam hantu kak limah tu...pada suatu hari yang suram, datangla abu hurairah dan sahabatnya sulaiman untuk mendapatkan rawatan tradisional sekaligus meminta nombor ekor ala2 ngangkung gitu..
sesampainya di rumah bomoh tersebut, baru je abu hurairah dan leman nak bukak mulut perkenalkan diri,terus je bomoh ni ckap x pyah perkenalkan diri.."tak perlu anak muda... atok dah taw sapa nama kamu"... "kamu ni abu hurairah kan? dan kamu sulaiman kan?"

terkejot berok abu hurairah dan sulaiman dengan kehebatan bomoh tersebut... dalam hati mereka,mesti bomoh ni dah taw msalah n tujuan aku datang sini...  so abu hurairah pon dengan rendah dirinya tanya "mana atok taw nama kami?"... atok pon jawab, " kamu pakai baju kerja, ade nametag" atok tgk kat nametag......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...