Saturday, December 24, 2011

Turunkan suhu badan semasa demam

Sejak seminggu nie aku dilanda demam. Rasa lenguh satu badan dengan suhu badan yang amat tinggi.
Ubat tu dah 2 kali pegi klinik minta ubat. Masa jumpa awek aku, dia kata suhu badan aku nie panas sgt, last dia belikan kool fever nie. Aku mulanya wat donor jer la sebab ingat benda nie untuk baby. tapi bila dah tak tahan, rasa nak pitam sebab panas sangat. aku guna la. Alhamdulillah menjadi la. Sekarang nie suhu badan aku dah turun. walau panas still ada, tapi tak der la panas sangat macam semalam. So aku syorkan kepada sesiapa yang suhu badan tu tinggi cuba guna benda alah nie. 


Kool Fever untul adult


Teknik yang diguna bagi mengekalkan benda alah nie di dahi

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...