Sunday, February 6, 2011

Dah penuh

Alkisahnye... setelah bisnes bengkel samad n rakan2nya tidak berjaya, mrk pun terus berbincang dan enggan berputus asa... A mencadangkan supaya mereka buat bisnes teksi sahaja. sebab teksi skrg satu keperluan utk kemana-mana katanya... setelah semua bersetuju mrk pun membeli sebuah teksi sebagai permulaan. lepas tu berpusing2 la mrk mencari penumpang di dalam KL... namun apalah malang nasib mereka ni kan... dari pagi sampai ke tengah hari takder sorg pun penumpang yg tahan teksi mrk... Puasla jugak mrk bertanya pada org, nak naik teksi tak... namun semua org menggeleng2 kepala je...

Namun bangang 4 ekor ni tak sedar2 jgk yg mrk berempat dah penuhkan teksi tu manalah ader

org nk naik teksi tu lagi....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...