Monday, January 17, 2011

Perbezaan Pemikiran Lelaki Dan Wanita - Potong Rambut

Versi wanita

Perbualan 2 orang wanita yang tak pakai tudung di ofis.

Wanita 1: “Oh! you potong rambut ya? cute la!”

Wanita 2: “ye ker? I tak rasa cute la, mcm tak padan. Lagi pun lom ada artis ygpotong rambut camni.”

Wanita 1: “Taklah! Potongan rambutmu perfect. I pun nak potong rambut camtu tpmuka I ni agak lebar. I rasa Fasha Sandha pun ada fesyen rambut cam you tau..”

Wanita 2: “You serius? I rasa muka you cantik. You senang nak potong rambutmacam model macam ni dan potongan rambut model tu kan lawa. I pun teringinpotong seperti itu sebenarnya, tapi I takut nanti leher I nampak panjang..”

Wanita 1: “Tak juga model ! I teringin nak ada leher mcm model tau! Leher macammodel pasti akan membuat orang tidak melihat bahu I yang buruk ni.”

Wanita 2: “You jgn bergurau! Ramai wanita yang nak bahu macam model . Semuanyasempurna. Maksud I, lihatlah lengan I, lihatlah betapa pendeknya lengan I. JikaI ada bahu mcm model , senang I nak cari baju yang sesuai”.

Dan perbualan berlarutan sampai sejam..




Versi Lelaki

Sumardi : “Joi, lu potong rambut ke semalam?”
Ajoi : “Yup!”

p/s: live is simple for men...hehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...