Friday, March 26, 2010

hujan dan lambat lagi

hari ie memang spoil betul, da ler lampu minyak berkelip kat tgh jem, ujan plak, maka lambat ler hamba sampai ke rumah.
nasib baik semalam da masak, hehehe bole ler panaskan jer

pemalas betul aku nie

Kerja oh kerja

Lepas tamat study, semua orang akan pikirkan untuk kerja. Tapi bila dah keja korang mesti pikir, bestnya time study, tak der jem, tak perlu pening-pening nak kena marah dan macam2 lagi.
Tapi tu lah lumrah hidup. Setiap hari mesti korang tempuh jem terutama yang tinggal di KL. Samalah seperti aku, setiap hari rutin aku bangun 5.30 pagi untuk bersiap dan 6.30 dah bertolak ke tempat kerja untuk elak dari jem.
Kekadang aku terpikir juga nak jer mintak tukar balik kampung, x der jem, kos hidup murah. Tapi setiap kesenangan yang kita kecapi memerlukan pengorbanan yang besar. Dan pengorbanan ini lah yang aku x MAMPU lakukan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...