Friday, November 5, 2010

Pencungkil Gigi

Ajoi suka mencungkil gigi selepas makan. Untuk menyenangkan dia, dia meletakkan pencungkil gigi dan letak atas meja makan macam kat restoran tu.
Satu hari dia bising-bising..
Ajoi: Siapa ambik aku punya pencungkil gigi ni, cepat betul habis..
Pancis : Wak Sumardi la tu, aku selalu nampak dia ambik lepas makan.
Wak Sumardi : Ceh, aku ambil sebatang jer lepas makan

Ajoi: Kalau sebatang takper la, ni sampai licin.
Wak Sumardi : Radin la tu, aku ternampak dia selalu ambil segenggam pencungkil gigi ko… tak tau dia buat aper..
Ajoi: Ni yang aku hangin ni, cubalah berjimat sikit. Tengok macam aku…
Lepas makan aku guna sebatang jer…. lepas tu aku letak balik dalam bekas tu…
Wak Sumardi : Uwekkkkkk…!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...