Friday, July 16, 2010

Bersalin

Seorang wanita muda telah ter'bersalin' di dalam sebuah lif. Dier punmalu macam nak giler dan tak mahu kuar dari lif itu. Pihak pengurusanbangunan pun memanggil polis, bomba dan psychologist untuk pujuk dierkeluar. Psychologist tu pun cakap ler,

"Cik... keluar lah... aper nak dimalukan... perkara biase jer nih." Wanita muda yang terbersalin itu pun menjawab,

"Tak mau, tak mau, saya malu." Psychologist itu menambah, "Alah cik...tahun lepas saya ader 1 kes lagi teruk... pompuan tu beranak dalamlongkang!!"

Mendengarkan kata-kata Psychologist tu jer, wanita muda tu terusmeraung bagai nak giler lalu berkata, "Yang tu pun saya gak,uhwaaa..!!!"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...