Wednesday, July 7, 2010

BAHAYA,DIA KAN ORANG GILA

Pada suatu hari , Seorang pesakit mental bernama Hassan terlepas dari
Hospital Tumpoi.Disebabkan dia ni gila , maka dia pun nak terbang macam
burung.Jadi dia pun panjat tiang lampu dan cuba terbang.

Nasib baiklah doktornya menyedari kehilangan Hassan.Jadi dia menghubungi
Polis dan ambulans segera setelah diberitahu oleh seorang lelaki tentang
keadaan Hassan.Doktor ini segera ke tiang tersebut . Tanpa disedari doktor
tersebut,kawan Hassan,Mansor pun mengikut doktor itu sekali.

Apabila samapai,Polis dan Ambulans telah pun tiba.Seorang anggota polis
mengacukan pistol dan menyuruh Hassan turun.Tetapi Hassan enggan.Doktor itu
pula mengambil pisau dan mengacu kepada Hassan supaya turun tapi tidak
dilayan.Akhirnya Mansor membawa gergaji besi dan berkata "Kalau kau tak
turun,aku potong tiang besi ini karang .......,",dengan segera Hassan turun
dan terus pulang ke hospital.

Semua orang hairan tentang apa yang berlaku.
Nak tau apa yang terjadi sebenarnya. Sebenarnya Hassan tahu yang polis dan
doktor tadi hanya menipu saja.Mereka tidak akan sanggup membunuhnya. Jadi
Hassan pun tidak turun dari tiang.

TETAPI dia tahu yang Mansor tu gila dan orang gila akan buat apa yang dia
cakap.Jadi dia pun turunlah!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...