Monday, May 3, 2010

Kemalangan Maut di Pekan Cina Seri kembangan

Semasa aku lalu jalan Pekan Cina Seri Kembangan, telah berlaku satu kemalangan maut. So aku pun berhenti untuk menyertai orang ramai yang tolong menyesakkan lagi pekan cina tersebut dan turut sama menyebuk.

Kejadian tersebut berlaku di hadapan stesen minyak petronas pekan cina tersebut. Menurut seorang penyebuk(cam aku gak) mangsa dikatakan dilanggar lari oleh sebuah lori. Time aku sampai pihak polis masih belum tiba, yang ada hanya sebuah Ambulan.

Bagi sesiapa yang selalu melalui jalan tersebut, maka mereka ini akan tahu bagaimana pengguna-pengguna jalan pekan tersebut berlumba-lumba di jalan yang penuh sesak tersebut. Dan lokasi kemalanngan memang terkenal dengan kemalangan, namun aku tak pernah tengok lagi kemalangan maut kat situ, kalau keta sama keta tu ader la, tapi tak teruk sangat.

Apa pun pesan aku kepada semua mat-mat motor, hati-hati di jalan raya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...